Toiminta-ajatus

Suodenniemi-Seura ry toimii monin tavoin entisen Suodenniemen kunnan alueen asioiden edistämiseksi eri foorumeilla. Toiminnan muotoihin kuuluvat niin erilaiset tapahtumat kuin alueen perinteen kerääminenkin. Ajatuksena on, että vireä ja elinvoimainen Suodenniemi pärjää paitsi nyt myös tulevaisuudessa. Tämän päämäärän tavoittelussa myös Suodenniemi-Seura tahtoo olla osallisena.

Oletko kiinnostunut siitä, miltä Suodenniemen tulevaisuus näyttää? Tai onko hallussasi Suodenniemen historiaan liittyviä kuvia, asiakirjoja tai kertomuksia, jotka haluaisit jakaa muiden kanssa? Tai oletko muuten kiinnostunut Suodenniemestä ja sen historiasta? Liity siis seuraamme! Olet tervetullut mukaan toimintaamme sopivimmaksi katsomallasi tavalla. Ota yhteyttä käyttämällä yhteydenottolomakettamme. Jäseneksi voit liittyä käyttämällä liittymislomaketta.