Ota yhteyttä

Tällä lomakkeella voit ottaa yhteyttä Suodenniemi-Seuraan. Huomioi, että seuran hallituksen yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-välilehdeltä.

Lomakkeella voit myös ilmoittaa Suodenniemellä järjestettävän tai muun suodenniemeläisiä koskevan tapahtuman Suodenniemellä tapahtuu-sivulle, olipa se Suodenniemi-Seuran järjestämä tai ei.

Kerro myös mitä haluaisit seuran sivuilla nähdä. Sivuja kehitetään palaute huomioiden.

Ota yhteyttä / anna palautetta

*

Alla olevia kenttiä käyttäen voit lähettää kuvia tai muita tiedostoja (esim. tekstiasiakirjoja) seuran kotisivulla julkaistaviksi. Mikäli lähetät kuvia, mainitse yllä olevassa kentässä kuvaajan nimi ja muut kuvaan liittyvät tiedot (missä otettu, ketä kuvassa...). Muistathan, että aineiston lähettämiseen tarvitaan sen omistajan (esim. kuvaajan) lupa.

Tiedostojen maksimikoko yhteensä on 10 Mt.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.