Verkkokauppa

Tällä sivulla näet kotisivujen kautta markkinoitavat tuotteet. Jos haluat markkinoida täällä omia Suodenniemeen liittyviä tuotteitasi niin ota yhteyttä! Homma onnistuu seuran hallituksen tuella.

Kuva Suodenniemen isännänviiristä liehumassa lipputangossa pilvipoutaisessa säässä.

Isännänviiri. Viiri on sinivalkoinen ja siinä komeilee Suodenniemen kunnan entinen vaakuna. Uudet viirit on valmistettu texmash-kestoneuloksesta. Viirejä on myynnissä kahta kokoa.

Lyhyempi viiri on 50x300 cm ja se sopii 6-7 metrin tankoon. Viirin hinta on 45 euroa.

Pidempi viiri on 50x450 cm ja se sopii 8-9 metrin tankoon. Viirin hinta on 55 euroa.

Loput vanhat viirit kokoa 50x300 cm ovat hinnaltaan 35 euroa.

Viiriä voi ostaa Saija Takalalta (p. 0500-330646) tai Harri Hakalalta (p. 040 5549926) ja kesäaikaan museolta.

Jokipiin Pellavan SARKA-kylpypyyhkeitä 63 x 145 cm Suodenniemi-kudonnalla. Hinta á 25 €.

Pyyhkeitä voi ostaa Auli Horellilta (p. 050 360 3298) ja kesäaikana kotiseutumuseolta.

Jokipiin Pellavan SARKA-käsipyyhkeitä 65 x 45 cm Suodenniemi-kudonnalla. Kahden kappaleen pakkaus á 25 €.

Kuva veteraanikirjan kannesta.

Kunniavelkamme sotaveteraaneille ja kotiseudulle: Suodenniemen veteraanimatrikkeli: elämää sodissa ja kotirintamalla vuosina 1939-1945. Kirja on julkaistu joulukuussa 2007. Se käsittelee suodenniemeläisten miesten talvisodan ja jatkosodan kokemuksia matrikkelitietoineen sekä kotirintaman elämää sotavuosina 1939 - 45. Kirja esittelee muistelmin ja tarinoin sota-aikaa sekä paikkakunnan elämää aina nykypäivään asti.

Kirjan 2. painosta voi ostaa Auli Horellilta (p. 050 360 3298) sekä kesäaikana kotiseutumuseosta. Hinta 20 €.

Lisätietoja kirjasta löydät sen omalta sivulta.

Kuva Lahdenperän kyläkirjan kannesta.

Lahdenperän kylän vaiheita kertoo Lahdenperän tarinaa kivikaudelta 2000-luvulle. Kirjan sivuilla tutustutaan muun muassa Lahdenperän taloihin ja tiloihin sekä Amerikansiirtolaisuuteen, Lahdenperän koulun historiaan, Lahdenperän sotavuosiin sekä viime vuosien kylätoimintaan.

Kirjan on julkaissut Lahdenperän kyläyhdistys vuonna 2005. Sivuja siinä on 199 kappaletta.

Kirjaa voi tilata puhelimitse Seija Kalliolta numerosta 0400-261 905. Teoksen hinta on 40 euroa.

Kuva Parasta aikaa Putajassa -kirjan kannesta.

Parasta aikaa Putajassa -kirja on myynnissä JH Computerissa (osoite Kivipolku 14, Sastamala). Kirjan hinta on 15 €.

Kirjan voi myös tilata puhelimella numerosta 050 9118485. Postitse lähetettäessä hintaan lisätään lähetyskulut 3 €.

Avaa tästä kirjan sisällysluettelo.

Kuva Parisiltojen kahtapuolen -kirjan kannesta.

Parisiltojen kahtapuolen. Leppälammi-Taipaleen kotiseutuyhdistyksen kyläkirja ilmestyi joulukuussa 2019. Yli 300-sivuinen teos esittelee Leppälammin ja Taipaleen kylien historiaa, taloja ja torppia sekä eläviä muistoja alueen asukkailta.

Kirjaa myy Suodenniemen kukkakauppa (Suodenniementie 10). Sen voi myös tilata kotiseutuyhdistykseltä numerosta 050 3248671. Kirjan hinta on 38 euroa.

Avaa tästä kirjan sisällysluettelo.

Lue tästä Lassi Saressalon laatima arvostelu kirjasta Suomen Kotiseutuliiton sivulla.

Kuva Suodenniemen Joulu 2021 -lehden kannesta.

Suodenniemen Joulu

Suodenniemen Joulun uusia ja vanhoja numeroita voit tilata Lions Club Suodenniemen kautta osoitteesta suodenniemi@lions.fi.

Tutustu lehtien sisällysluetteloon vuosilta 1991-2023.

Kuva konekavalkadin traktoreista ajamassa maantietä Suodenniemen keskustassa.

Suodenniemen Konekavalkadi 2014 DVD

DVD:llä on neljä noin neljän minuutin mittaista videota (amatööritasoa) kuvattuna eri tilanteista sekä valokuvia.

DVD:tä voi tilata LC Suodenniemeltä sähköpostitse osoitteesta suodenniemi@lions.fi. Levyn hinta on 20 €.

Kuva Souvareista esiintymässä.

Suodenniemen Souvarit

Suodenniemeläinen täyskokoonpanossa toistakymmentä miestä käsittävä lauluporukka, Suodenniemen Souvarit on jo vuosia viihdyttänyt esiintymisillään erilaisissa tapahtumissa. Lauluvalikoimamme on monipuolista, erilaisiin juhliin ja tilanteisiin muokattavissa olevia tuttuja kauniita lauluja. Esiinnymme sopimuksesta sekä järjestämme erilaisia konsertteja. Olemme mukana eri elämäntilanteissa, iloissa ja surussa.

Souvareita ja esiintymisiä koskien voit tiedustella asiaa Igorilta (p. 050 5115338).

Voitte tutustua musiikkiimme myös Youtubessa:
Koitere Karjalan helmi
Mä päivänsäteen näin kerran pienen
Veteraanivalssi

Siellä esiinnymme pienellä kokoonpanolla.

Kuva Suodenniemi, elämää maalaispitäjässä -kirjan kannesta.

Suodenniemi: elämää maalaispitäjässä vuosina 1540-1939. Kirja esittelee suodenniemeläisiä sekä elämää eri kylissä ja taloissa vuodesta 1540 vuoteen 1939 eri historiajulkaisujen, sukututkimusten, muistelmien ja tarinoiden sekä sanontojen valossa.

Kirjaa voi ostaa Suodenniemen kirjastosta tai Auli Horellilta (p. 050 360 3298). Sen hinta on 30 euroa.

Lisätietoja kirjasta löydät sen omalta sivulta.

Kuva Suodenniemi-aiheisesta postikortista.

Terveiset Suodenniemeltä -postikortteja 1 € kappaleelta.

Saatavana Auli Horellilta (p. 050 360 3298) ja kesäaikana kotiseutumuseolta.