Seuran kumppanit

Suodenniemi-Seuran kumppanit ovat Suodenniemen alueella toimivia yrityksiä ja yhteisöjä, jotka ovat mukana tukemassa seuran toimintaa ja sen tavoitteita. Vuosittaista korvausta vastaan seura tarjoaa kumppaneilleen näkyvyyttä kotisivuillaan. Saadut tulot seura käyttää säännöissään mainittujen tehtäviensä toteuttamiseen.

Seuran kotisivujen kautta tavoitat kuukausitasolla n. 250 suodenniemeläistä tai Suodenniemen asioista kiinnostunutta ulkopaikkakuntalaista. Mikäli yrityksesi tai edustamasi yhteisö on halukas tulemaan mukaan tukijaverkostoomme, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä seuran hallitukseen. Halutessasi voit myös käyttää yhteydenottolomaketta. Seura toivottaa uudet kumppanit tervetulleiksi mukaan Suodenniemen hyväksi tehtävään työhön!

Tutustu seuran kumppaneihin kuvakkeita klikkaamalla:

OH-Pakkaus OyK-Market Suodenniemi
Sastamalan Osuuspankki