vanhan hautausmaan kierros

juuret Suodenniemellä

1.7.2019 klo 12:00
    On hienoa että tapahtumia järjestetään kuten vanhan hautausmaan esittelykierros.
    Väkeä oli kiitettettävästi mutta vain pieni osa saattoi kuulla mistä oli kyse. Olisipa ollut edes yksi penkki jossa välillä levähtää, suurin osa kuulijoista oli vanhempaa väkeä.
    Olisiko mahdollista seuraavia vastaavanlaisia tapahtumia ajatellen että esittelijällä olisi jonkinlainen mikrofoni että kaikki kuulisimme kiinnostavia asioita.

Auli Horelli

3.7.2019 klo 23:27
    Kiitos palautteesta. Olin järjestämässä vanhan hautausmaan esittelykierrostta, vaikka en sitten tapahtumaan päässytkään. Kirjoittamaasi palutetta on kuulunut muiltakin, joten ihan aiheesta kirjoitat.

Vanhan hautausmaan väkimäärä yllätti, siksi emme ymmärtäneet hankkia äänenvahvistinta. Tietääkseni Suodenniemellä ei myöskään ole saatavilla/ lainattavissa kannettavaa äänenvahvistinta -Sastamalan oppailta saisi sellaisen lainaksi, mutta se sitten tietäisi kahta Vammalan reissua.
    Olin siinä luulossa, että hautausmaalle olisi tuotu penkit. Ainakin asiasta oli seurakunnan kanssa keväällä puhetta. Kahden tunnin seisominen ottaa nuoremmallekin ihmiselle jo voimille.

Josko vanhan hautausmaan esittelykierrosta vielä järjestetään, olemme varustautuneet äänenvahvistimella ja penkeillä.

vanhan hautausmaan kierros