Kysy, keskustele, kaupittele!

• nimimerkki

"Hartsa" Hakala

15.12.2015 klo 08:53
    Lämmin Tervehdys kaikille seuran jäsenille ja seuran sivuilla piipahtaneille.
    Yksi vuosi alkaa seuran historiassa olla jälleen päätöksessä. Toimintaa seuralla on mielestäni ollut kiitettävästi, uskoisin että jokaiselle jotakin. Mennyt kesä ja Suodenniemi-viikko on erityisesti jäänyt mieleeni. Tori-isäntänä toimiminen on ollut antoisaa sekä leppoisaa. Myöskin ensi kesän pesti lankesi minulle koska minulla on kaiketi vielä paljon opittavaa haastavaan tori-isännän roolista. Torilla olen päässyt tapaamaan vanhoja tuttuja sekä tutustumaan uusiin kasvoihin. Toivon että Suodenniemen torista tuleekin juuri sellainen kohtaamispaikka jossa vaihdetaan kuulumiset, tutustutaan uusiin ihmisiin ja ennenkaikkea kohennetaan mielialaa. Mikä onkaan parempi vaihtoehto kuin toripöytiin tutustumisen ja ostosten lomassa käy nauttimassa kunnon kaffeet äffän kanssa. Makupaloja joita eri yhdistykset vuorollaan tarjoilevat kahvin kanssa. Ilmat suosivat melko hyvin menneen kesän toripäiviä sekä perinteiseksi tullutta viikkoa, hyvä niin.
    Alkava vuosi 2016 on vielä avoin maailman sekä Eu:n epävarman tilanteen vuoksi. Loputon pakolaisvirta on iso haaste kaikille. Sodan uhka leijuu ympäri maapalloa ja voimme vain toivoa viisautta maailman ja valtioiden päättäjille että tilanne rauhoittuisi ja saisimme elää sekä kasvattaa lapsiamme turvallisessa maailmassa.
    Seuran ja eri yhdistysten ajatukset ovat kuitenkin jo tulevssa vuodessa ja sen toiminnassa. Niistä tiedotellaan aikanaan lisää.
    Omasta puolesta tahdon toivottaa kaikille Rauhallista ja Siunattua Joulua.
    Hyvää alkavaa vuotta 2016. Tehdään siitä yhdessä hyvä vuosi.

Lämpimin ajatuksin, Hakalan Hartsa.

• nimimerkki

kesäsuodenniemiläinen

1.1.2016 klo 19:37
    Hyvää Uutta vuotta kaikille ! Kiitoksia suodenniemiseuralaisille ja eri yhdistysten jäsenille monista voiman ponnistuksista yhteisten asioiden ja tapahtumien järjestämisessä.
    On yksi asia joka jatkuvasti harmittaa kesäsuodenniemiläistä. Se on nim. Jyrmysjärven kauniin rantamaiseman jääminen pusikon taakse. On varmaan ainakin ehkä 15v kun se viimeksi raivattiin näkyviin ja nyt olisi aika tarttua sahaan ja kirveeseen kun jää peittää järven. Löytyisikö porukkaa, aikaa ja voimia urakan suorittamiseen kun kevättalven aurinko lämmittää-
    Toivossa on hyvä elää....
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Vuosi 2015 käy vähiin.

Tälle keskustelupalstalle kirjoitetut viestit julkaistaan palstalla vasta ylläpitäjän hyväksymisen jälkeen.