Suodenniemen Joulu ilmestyy 30. kerran

19.11.2020

Suodenniemen Joulun kannet tänä vuonna ja vuonna 1991.

30. Suodenniemen Joulu
”Kun onni on kotoisin läheltä, se on suurinta”

Näillä sanoilla alkoi ensimmäisen joululehtemme pääkirjoitus. Tänään voi todeta kuinka hyvin nuo Lions Clubimme ensimmäisen lehtitoimikunnan asettamat tavoitteet ja toiveet ovat vuosien varrella toteutuneet.

Vuosikymmenien ajan ovat lionit tallentaneet näille sivuille entisaikojen perinteitä, työtapoja, tapahtumia, vanhoja ja uusia valokuvia sekä mielenkiintoisia henkilökuvia. Myös koululaiset ja nuoret ovat saaneet palstatilaa lehdessä.

Kaikkien julkaistujen Suodenniemen Joulu -lehtien kirjoitusten otsikot ovat talletettuina Suodenniemi-Seuran kotisivuille.

Lehtemme julkaiseminen on ollut kirjoittajiemme ja mainostajiemme varassa, siitä heille iso kiitos. Lehdestä saatu tuotto on kivijalka koko Suodenniemen Lions Clubin avustusten, stipendien ja aktiviteettien jaossa.

Kun onni on kotoisin läheltä … eipä osuvammin voisi nytkin alkaa lehden pääkirjoitus tämän maailmanlaajuisen pandemian aikana. Mukavia lukuhetkiä edelleen Suodenniemen Joulun parissa.

Lehden myyntipaikat:

Häijään Säästömarket