Suodenniemi-Seura pokkasi Sastamalan kaupungin kulttuuripalkinnon

7.12.2018

Palkintoa luovuttamassa ja vastaanottamassa sivistyslautakunnan puheenjohtaja Jari Kortelahti, Suodenniemi-Seuran puheenjohtaja Auli Horelli, seuran museovastaava Saila Ahonen sekä kaupungin kulttuuripalvelujohtaja Päivi Mäki-Kerttula.
Kulttuuripalkinto koostuu kunniakirjasta, rahapalkinnosta sekä vuodeksi Suodenniemelle saapuneesta Kalle-patsaasta.

Sastamalan kaupungin tämän vuoden kulttuuripalkinto on myönnetty Suodenniemi-Seuralle. Kunniakirjan perustelujen mukaan seura "on edistänyt ansiokkaasti Suodenniemen alueen kulttuurielämää. Erityisen merkittävää on ollut yhdistyksen työ Suodenniemen kotiseutumuseon hoidossa jo usean vuoden ajan."

Suodenniemi-Seura kiittää saamastaan tunnustuksesta!

Lisätietoja palkinnosta ja sen myöntämisen perusteista.