Ilmoittautuminen naapurikuntaretkelle Noormarkkuun päättymässä!

8.7.2019

Ahlströmin ruukkialue on yksi retken tutustumiskohteista.

Ilmoittautuminen ke 7. elokuuta tehtävälle naapurikuntaretkelle Noormarkkuun on meneillään!

Tutustumiskohteina retkellä mm. Harjakankaan taistelujen muistomerkki, Ahlströmin ruukin alueelta tutustumme oppaan esittämänä Ahlströmin Voyage -näyttelyyn, joka kertoo A. Ahlströmin Osakeyhtiön 160- vuotisen historian ja esittelee myös konsernin lasitehtaiden taidelasia. Opas tutustuttaa meidät myös arkkitehti Alvar Aallon suunnitelemaan Villa Mairea- taloon. Lounastamme Noormarkun klubilla klo 13.

Ennen kotiinlähtöä seurakuntamestari Huhtanen esittelee meille Noormarkun kirkon ja hautausmaan ja tarjoaa kahvit seurakuntatalolla.

Retken hinta Suodenniemi-Seuran jäseniltä 50 euroa, ei-jäseniltä 60 euroa.

Ilmoittautumiset 23.7. mennessä Aulille puh. 050 3603298 tai auli.horelli@kopteri.net.