Liity jäseneksi

Suodenniemi-Seuran jäsenyys on avoin kaikille Suodenniemestä ja sen kehittämisestä kiinnostuneille.

Seuran jäsenenä olet kasvattamassa Suodenniemen etua tukevien lausuntojen ja toimien painoarvoa: mitä enemmän jäseniä, sitä kantavampi ääni. Seura käyttää tulonsa Suodenniemen viihtyisyyden ja vireyden lisäämiseen tähtääviin tarkoituksiin, minkä lisäksi se kerää Suodenniemeä koskevaa aineistoa kotisivulleen. Seuran jäsenenä tuet siis myös kotisivujen kehittämistä.

Varsinaisiksi jäseniksi hyväksytään Suodenniemellä vakinaisesti tai kausiluontoisesti asuvat henkilöt. Muualla asuvat Suodenniemen ystävät toivotetaan tervetulleiksi kannattavina jäseninä. Tämä siksi että tietäisimme, kuinka montaa entisen Suodenniemen kunnan alueella asuvaa seura edustaa. Muuten jäsenyydet eivät käytännössä eroa toisistaan. Lisätietoa jäsenyyksistä löydät seuran säännöistä.

Molempien jäsenyysluokkien vuosijäsenmaksu on tällä hetkellä 10 euroa. Jäsenyytesi astuu voimaan oheisen lomakkeen lähetettyäsi ja jäsenmaksun maksettuasi.

Pankkiyhteys:
OP Sastamala FI41 5439 0520 0057 45

Tervetuloa hyvään seuraan!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.