Tervetuloa käyttämään Suodenniemi-Seuran keskustelufoorumia! Voit käydä keskustelua Suodenniemeen liittyvistä aiheista tai vaikka etsiä suodenniemeläiselle kesämökillesi vuokralaisia. Tapahtumailmoitukset kannattaa jättää Suodenniemellä tapahtuu -sivulle.

Foorumin käytön pikaohje

1. Voit aloittaa uuden keskustelun painamalla Aloita uusi keskustelu -linkkiä. Mieti kirjoituksellesi kuvaava aihe, sillä hyvin nimetyistä ketjuista on helppo valita se, mitä haluaa lukea.

2. Voit osallistua foorumilla käytävään keskusteluun painamalla sinua kiinnostavan aiheen nimeä ja kirjoittamalla kommenttisi keskustelun lopussa näkyvään kenttään. Käytä valintasi mukaan omaa nimeäsi tai nimimerkkiä.

3. Viesti tulee näkyviin ylläpidon tarkastuksen jälkeen. Hyvän tavan vastaisia viestejä ei julkaista.

4. Seura ei vastaa muista kuin itse sivuille jättämistään viesteistä. Se ei myöskään osallistu sivulla mahdollisesti käytävän kaupan riskien kantamiseen.

5. Palsta kuuluu sivustomme luetuimpiin osiin. Ota siis rohkeasti ja avoimesti asioihin kantaa joko omalla nimellä tai nimimerkillä. Mikäli toimit nimimerkillä, ei henkilöllisyytesi tule kenenkään tietoon.