Muista ilmoittautua Vesilahden naapurikuntaretkelle!

18.5.2018

Perjantaina 29. kesäkuuta tehdään naapurikuntaretki Vesilahdelle. Lähtö tapahtuu torilta klo 10, minkä jälkeen mennään klo 11 lähtevällä Hopealinja-laivalla Nokialta Laukon kartanoon, jossa tutustutaan oppaan johdolla kartanoon ja sen ympäristöön ja syödään lounas Laukossa. Sen jälkeen matka jatkuu linja-autolla Vesilahden kirkkoon, jossa srk- mestari Päivi Salonen kertoo Vesilahdesta ja kirkosta. Seuraava kohde on Vesilahden vanha pappila ja sen pihapiirissä oleva kirjailija Oiva Paloheimon koti, jotka esittelee kirkkoherra Harri Henttinen. Lopuksi käydään Savipaja Samotissa, jossa juomme myös iltapäiväkahvit.

Retken hinta jäseniltä 68 euroa, ei-jäseniltä 75 €. Hinta sisältää pääsymaksut, lounaan ja iltapäiväkahvit.

Ilmoittautumiset Aulille (puh. 050 3603298 tai auli.horelli@kopteri.net) 28.5. mennessä.