Suodenniemen Joulut matkasivat Helsinkiin

24.2.2017

Suodenniemen Joulun kaikki tähän saakka ilmestyneet numerot (1991-2016) ovat nyt Suodenniemen kirjaston lisäksi käytettävissä Kansalliskirjastossa Helsingissä. Pääkaupunkiseudulla asuvia suodenniemeläisiä ja muita Suodenniemen ystäviä hyödyttävän mahdollisuuden taustalla on Lions Club Suodenniemen tekemä lahjoitus.

Lehdet on sijoitettu Suomen kansallisbibliografiaan, johon pyritään keräämään kaikki Suomessa julkaistut painotuotteet. Kansalliskirjasto ei lainaa lehtiä kotiin, mutta niitä voi käydä lukemassa ja kuvaamassa omalla kameralla sen lukusalissa. Lukusalilainatilauksen voi tehdä Suomen kansallisbibliografian sivulla.

Tähän saakka ilmestyneiden lehtien sisällysluettelot on viety excel-taulukkoon. Useimpia vanhoja numeroita on saatavissa Lionseilta, joihin saa yhteyden sähköpostitse osoitteella suodenniemi@lions.fi.